Jobbelijobb

Har rast nu så lånar jobbets dator och bloggar lite. Som jag skrev i smset inlägget så har min dator kraschat. Otroligt jobbigt. Jag tycker synd om mig själv faktiskt. Inte okej att gå sönder när jag inte har gjort nått för att den ska gå sönder!
  Igår efter jobbet så gick jag en till vända på stan för att se om jag hittade några fynd. Hittade två klädesplagg. En grå mysig tröja med mimmi pigg på. Har sett sån förut och tänkt "sån vill jag ha men den är för dyr" Så igår köpte jag den. Sen en svart sak, en tunika. Sen hittade jag en kjol som jag la undan för att köpa den i morgon. Hinner idag pga jag slutar kl 18. Och jag la undan den för att jag ville hitta en snygg topp till den först innan jag köpte den. Så idag efter jobbet så ska jag träffa Fisen och vi ska göra inbrott hos Soffi och rota i hennes garderob efter nån topp jag kan låna ;D (btw, vi får göra inbrott med Soffis nyckel som Louise har på sin nyckelknippa)

Imorgon öppnar jag för första gången och sen så tar jag tåget och åker till Köping. Ska fira nyår med mina älsklingar ! :D blir underbart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

VA? Har ni gjort inbrott hos mig?!?! Det skulle jag aaaaldrig tillåta! Men om man inte tänker mer på det.. hittade du ngt roligt? Fast jag har med mig mina roligaste saker upp. :p



Btw.. spännande med öppning imorgon! ^^ Lycka till!

2010-12-30 @ 09:42:43
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0