Hur mår du Judith? Hej på er

Nya comhemreklamen har jag kört med hela helgen. Den är ju så jäkla rolig. "mums", "jag är döden", "Hur mår du Judith? Hej på er", när hon sjunger "Du måste se mig Rut!".

Jag hade en riktigt tung väska denna helg med mig till Köping. Tänkte ju ta bussen hem från tågstationen men då hade jag fått väntat 50 min innan bussen kom, så jag promenerade hem. Min geniala idé om att ta väskan i pulka och dra den kom väl till pass idag. Tur att familjen Gustafsson hade en pulka att låna till mig. Dock tyckte jag att det hade vart bättre om jag fick sitta i pulkan och väskan drog mig. Det såg ju så roligt ut att bara få sitta där och åka..


I fredags åkte jag med 14.56 tåget till Köping. Emma hämtade mig på stationen och vi drog hem till henne och mös. Eller först så åkte vi till affären och köpte morötter, gurka, dipp och cola. Sen så åkte vi till henne och åt mat, kladdkakemuffins som jag ställde mig och gjorde halv tio dagen innan. Tittade på film med henne och bara pratade.

På lördagen, igår skulle jag ju iofs också kunna säga, så åkte jag och mamma till stan och köpte lite saker. Jag köpte mig ett par nya vantar. Sen så gick vi till gamla stan där det var julmarknad. Riktigt jätte mysigt verkligen!
  Därefter så drog vi till affären och jag köpte slinghårfärg. Åsa var väldigt snäll som hjälpte mig med det. Åkte till henne och så färgade hon bara utväxten, för den var förskräckligt ful!
   Efter det så drog jag hem igen och åt kinamat, det var riktigt gott! Hade fyra olika små rätter och ris. MUMS, jag vill ha det igen! Jag skyndade mig lite för jag skulle ju hem till Sara och umgås med henne och Louise. Vi spelade Mario något. Vågar mig inte ens på att skriva vad jag tror det heter för det heter nog inte så. Men det var bilspel med Super Mario. Det är alltså tvspel jag pratar om, nintendo wii. De hade en ratt och den hade jag hela kvällen! Fyfan vad roligt det var!! ;D
   Vid tre i natt så ringde min bror och ville ha skjuts hem, fast jag hade ju faktiskt erbjudit mig. Han hade vart på krogen.

Idag, söndag, vakna jag kvart över tio, åt frukost och sen drog jag hem till Maja och umgicks lite med henne medan hon bakade bullar. Åkte hem vid halv två och åt mat. Sen så har jag faktiskt bara legat i soffan hela eftermiddagen.
   Just nu sitter jag och tittar på Vem kan slå Filip och Fredrik. Börjar klockan 9 imorgon så det är ju skönt! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du körde på pulka idéen ändå! ^^ haha.



och hette spelet mario cart? eller vad hette det och vad trodde du att det hette? :p haha.

2010-12-06 @ 17:57:53
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0