Ensamkväll

Jag gick och la mig vid 15 tiden idag och sov till klockan 18. Jag var visst lite trött. När jag vaknade så gjorde jag iordning kyckling, ris och currysås. Haha det har blivit min "festmat" eller helgmat, när man vill ha det lite mer festligare än vanlig mat liksom. Så har jag bara suttit och gjort.. ingenintg nödvändigt. Har inte ens vart utanför dörren. Öppnade balkongdörren en liten stund, räknas det som att få luft för dagen? 
   Det kommer klia i benen i kväll när jag ska lägga mig ner för att jag inte rört på mig nått idag. Men nu sitter jag och tittar på sex and the city filmen, inte kan man väl tröttna på satc?

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm.. chicken (a´la king) är gott det! ^^ Jag äter det inte tillräckligt ofta. Men gick det bra att sova föresten? Eller kliade benen för mkt?! ;)

2010-12-12 @ 17:11:46
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0