Dumma förkylning

Jag har blivit förkyld igen! Dock har jag vart förkyld sen jag började jobba med barnen. Men innan idag så har det liksom vart "bra". Ingen snuva och bara lite ont i halsen. Ingen större fara. Men nu har jag börjat snora, ont i halsen och känner mig frusen.. igen.. Efter jobbar drog jag in på apoteket och köpte echinagard. Så håller på att behandlar mig själv nu och hoppas att jag blir kryare. Vill inte vara sjuk till helgen ju! Jag ska ju dricka vin på lördag!
   När jag kom hem la jag mig på soffan och bara tittade på vänner. ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror att du börjar bli kvalificerad att vara med på det eventuella framtida vänner maratonet. ;)



men hoppas sjukligheterna försvinner snabbt!!

2010-12-20 @ 21:08:50
URL: http://idasophia.blogspot.com
Postat av: alexandra

Vänner is da shit man!!!



Krya på dig!

2010-12-21 @ 16:57:39
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0