Soffi och Louise

Sitter och är lite nedstämd för att jag vet att dom har börjat skolan igen. Jag vill också läsa mer tsp! Men, men, jag får väl tänka som så att jag har fått jobb så min ekonomi kommer att vara bättre än deras (förlåt att jag är besserwisser,  men måste rycka upp mig...) :P
   Sitter och väntar på att MUS ska ringa upp mig efter de hittat felet med mitt klubbkort. :S

Idag ska jag fortsätta att packa. För imorgon drar pappa och jag iväg ett lass med grejer till min lägenhet :)

Kommentarer
Postat av: Louise

aaw pluttinuttan då. vi får ha svenskalektioner med dig så kommer du in nästa år! :D det låter väl som en bra idé? :)

2010-08-24 @ 20:59:17
URL: http://lunalooney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0