Små seg

Var ju ute på krogen igår tillsammans med några stycken, bl.a. Louise som är hemma från england nu i ca 5 dagar. Längesen man träffa henne ju! Var i princip nykter, kände mig nykter fast hade druckit en del, kanske inte tillräckligt. men, orkade nog inte ;P Dansade nästan hela kvällen. Det var typ inge folk alls på krogen, men det gjorde mig inget, Mer plats åt mig på dansgolvet! ;D jag gillar utrymme när jag shakar ;) Efter krogen drog jag och sara hem till Saras kompis och hans brorsa och rökte vattenpipa, jag avstod dock. Tjatade mig tillsist att få gå hem och sova, var skit trött. Sov på Sara och Johans soffa. Tog soffans oskuld ;) Det var bra mysigt haha. 
  Nu är jag seg, kanske ska börja småplocka ihop mitt liv i lådor och hyllor ner i kartonger? Det är ju faktiskt snart dags för flytt, förhoppningsvis om två veckor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0