Sliten

Igår jobbade jag 07.30-10.30. De behövde extra resurs så jag hoppade in en liten stund. Sen var det bara att åka hem och lägga sig för att sova, skulle vara utvilad eftersom det var fest på kvällen. Så sov fram till 3, sen upp, dusch, mat, fix för att sedan iväg till Sara och Johan för att fira Johans födelsedag. Senare drog vi till Qwarn där det var band som spela, har jag nån aning vilka det var? - Nej. Inge shysst iaf. Det var mest bara massa folk och blev irriterad på de två som tog min hatt, har ingen aning vilka det var:S
   Vi fick sedan skjuts hem och vi hoppade av på stan för att köpa fyllekebab. Fyfan vad gott det var! Var riktigt hungrig. Jag, Sara och Anna gick hem till Anna och käka kebab sedan la vi oss i hennes och sambos säng. Jag sov i mitten och jag tyckte det var så mysigt, men sen i morse kände jag hur varmt det var att ligga där. Så jag tog min filt och la mig i soffan istället. Svalare där. 
   Nu är jag lite trött faktiskt, men är grymt sugen på tårtbiten som står i kylskåpet. Ska nog spara den till lite senare ;)


Gårdagens outfit


Kommentarer
Postat av: Anonym

mm.. kebab och kebab! jag gillar't! och ja.. man tror alltid att det ska va så mysigt att sova i mitten. tills morgonen och värmen kommer! ;D

2010-08-01 @ 14:40:29
URL: http://idasophia.blogspot.com
Postat av: Jossan

haha det var precis det som hände mig ;D värmen kom och var omöjligt att sova där

2010-08-01 @ 20:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0