Påbörjat flytten

Idag påbörjade jag och pappa flytten till Öret. Packade in hur mycket som helst i bilen! Haha nästan hela min flyttahemifrån-höra är borta. Åkte till Örebro, hämtade nycklarna och började packa in i lägenheten. Pappa fick ta alla tunga saker och jag tog de lite mer lätta, haha bra fördelning;) Åkte sedan till biltema där pappa shoppade lite saker, plus att jag fick en piggelin ;P inte dåligt det inte.
    Åkte sen hem, åt korvstroganoff som mamma gjort i ordning. Efter kvällsmaten åkte pappa och jag iväg igen, men denna gång till min kusin på andra sidan stan och hämtade mina stolar som jag pratade om. Fick lov att åka två ggr, det är ju åtta stolar så fick liksom inte plats i bilen haha. Och inte nog med det, så fick jag två lampor från IKEA som jag har tittat på förut, kostar ju 600 kr st plus en vardagsrumsmatta för ynka noll kr! JAG ÄLSKAR GRATIS :D Och de ville ju bli av med det så jag bara tackar och tar emot^^ mattan kommer att passa jätte bra till min soffa dessutom. 

Så imorgon ska jag till min farmor och äta hennes jätte smarriga spagetti och köttfärsås. Sen bär jag och Emma till Öre och lämnar av mina stolar. Känns lite bättre att dela upp lite på de dagarna innan lördagen, som är den planerade flytt dagen, så slipper man åka Så jätte många ggr fram och tillbaka. Jag ser verkligen fram emot till på lördag, för då får jag äntligen träffa Örebros allra snyggaste brudar igen! ^^ Det är inte illa må jag säga, inte alla som får träffa dem en lördag liksom ;) Känns som att jag skulle kunna skriva hur mycket som helst. Det bara rasslar i mina fingrar och vill skriva hur mycket som helst. Men Det är ju grejen också att jag måste komma på vad jag ska skriva. Helt ärligt tror jag att jag bara är trött och skriver liksom inget vettigt.

Men ja just ja! Hann ju inte titta på OTH idag så jag spelade in det. Och raraSara hann inte heller titta på det idag. Så hon kom över hit vid halv 10taget och tittade tillsammans med mig. Dessutom hade vi kvar ostbågar (Nej Soffi, inte ostkrokar, ostbågar heter det!) en liten parantes där, som vi åt upp. Dessvärre var dagens avsnitt dåligt:S Kändes bara som ett utfyllnadsprogram för att de ska få ihop ett antal avsnitt. Hade ju inte ett dugg med handlingen att göra. Det handla om Lucas dröm, liksom hur väsentligt är det ? Inte alls. Sådär då, nu så. Längesen jag skrev såhär mycket.

Två sådana fick jag av Freddis, min kusin :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

Mycket nice! :D

2010-08-25 @ 16:28:01
URL: http://dioxa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ost...KROKAR! :D

snaart kommer du hit på heltid! :D

2010-08-27 @ 08:24:13
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0