Örebro idag

Snart kommer Sara och hämtar upp mig, vi ska till Örebro och vara barnvakt åt hennes systerson. Har aldrig träffat honom så ska bli kul :) Får se vad vi hittar på för skoj, om vi går till nån lekpark. =)

Har suttit och skrivit in lite fler tecken i min egna teckenordbok. Tycker ju själv att jag kommit en bra bit på vägen, men sen inser jag att jag har bara skrivit av ca 5 papper i mitt block, så har ju hela det blocket kvar, plus ett helt till! Haha det kommer nog ta ett bra jäkla tag. Har ju kommit fram till att jag vill göra klart detta innan jag flyttar men kommer inte hinna det och samtidigt hinna med att packa ner allt. Jag vet inte var jag ska ha ha alla mina saker:S har börjat radda upp i mitt rum också, eftersom min flytt-hörna är väldigt full.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0