Nyckeln

Idag ringde mannen som hade lägenheten före mig och tala om att vi kan mötas i Kungsör och ta emot nyckeln (de bor i sthlm). Det finns tre nycklar och jag skulle få en utav dem + källarnyckeln och de andra två skulle de lägga i brevlådan till vaktmästarn. Men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Antagligen måste de ha gjort så att tjejen som bodde där tog nycklarna och sa till sin pappa att han skulle låsa efter sig när han var klar medan hon gick iväg med nycklarna, kasta dem i brevlådan och gick tillbaka. Då visade det sig att hon hade gett sin pappa nån gammal nyckel så det inte gick att låsa dörren. Så Min nyckel ligger nu i vaktmästarens brevlåda. Så nej ingen nyckel blev det idag.
  Inte nog med det, så blev ju självklart inte dörren till lägenheten låst, så mamma ringde till G4s (väktarbolag) och bad dem att åka dit och låsa. Och de gjorde det, nu hoppas jag bara på att inte vi kommer att behöva betala något för att de åkte dit och låste :S

Jag har packat lite mer idag. Börja packa ner mina kläder. Det kommer bli många svarta sopsäckar innan alla mina kläder är nerpackade.
  Dessutom har jag sytt ihop bilsätet som var trasigt. Alltså, bara överdraget på bilsätet var trasigt. Fick i uppgift av pappa i början av sommaren att sy ihop det. Men har ju hittat på massa annat skoj istället, eller så är det ren lathet, som gjort att jag skjutit upp det. Men så idag, när jag rensa min garderob hitta jag ett par trasiga jeans, så jag använde mig av det tyget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0