Ledig dag

Vaknade halv 12! Längesen jag sov så länge. Kan ha vart att jag var uppe tre ggr i natt? :S Haha somnade runt 22 igår, både jag och Sara. Utslagna eller bara jävligt pensinär aktiga? ;D Åt frukost och kladdkaka på det. Bra frukost. Tittade på film och spelade TP. Jag var såå nära att vinna, men gjorde det inte... Kl 4 åkte hon iväg på jobb och jag tittade på OTH, igen. Vill verkligen se säsong 6,7 ? Minns inte vad det är jag ska se faktiskt. Det sista avsnittet jag har sett är när Lucas ringer till någon och säger att de ska gifta sig. Så, vilken säsong är det jag ska se?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa.. jag kände mig riktigt stolt över mig själv också. ^^ haha.



och dude.. va roligt! :D berättade hon ngt om tolkandet då? ^^ men ud kan ju söka nästa år ju! om du alltså vill bli tolk. :p

2010-08-04 @ 18:23:42
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0