Idag har jag inte gjort mycket. Har plocka...

Idag har jag inte gjort mycket. Har plockat upp nästan alla mina kläder. Men har lite saker kvar. Behöver lite möbler hemifrån för att kunna packa upp det. Min bokhylla t.ex. Sen så cykla jag till tågstationen för att vänta på soffi. Vi skulle på upptäcksfärd till birgittaskolan där jag skulle jobba imorgon, eller gå på introduktion, men ändrade planer. En annan förskola behövde personal så ska gå dit istället. Japp Gå dit, haha. Förskolan ligger på min gård ;) efter soffi och jag vart till birgittaskolan och kollat in kattungen så cykla vi till ica maxi. Jag har skrivit upp att hålslagare på min inköpslista. Köpte jag det? Nej. Köpte annat smått och gott. Ska bli skönt att börja jobba. Hade nog inte klarat en dag till att bara vara hemma. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0