Hallå, SVARA!

Mucho irritrerande när man ringer och de inte svarar! Försöker få tag i Make Up Store och tala om att mitt medlemskort inte är aktiverat. Måste ha blivit någon miss när vi (jag och Sara) fick våra kort i butiken. Så säger telefonsvararen " Hej och välkommen till Make Up Store. Våra öppettider är måndag-torsdag 9.00-16.00. Fredagar 9.00-15.00. Mellan 12 och 13 har vi lunchstängt. Vecka 29 samt vecka 30 har vi stängt. Välkommen åter." Är det fredag? Ja, är klockan mer än 9.00? Ja. Är det lunchstängt? Nej. Är det vecka 29 eller vecka 30? NEJ inte det heller!! Så vafan är felet? Hmm. Japp nu blev jag irriterad.

Idag börjar jag jobba 15.45 :) Skönt med lååång sovmorgon. Jobbar även helgen En delad tur och en 7.30-16.00, sen är min arbetsperiod slut. Känns både skönt men ändå hade jag nog kunna jobba en vecka till och få ihop lite mer slantar. Men vad gör man? Ingenting. Bara väntar på att det ska bli den 1 september så jag kan få flytta och börja mitt nya jobb :)


Update
Nu har jag suttit i telefonkö till MUS i 20 min utan svar! Blir man irriterad eller? Dålig service må jag säga. Skickade mail till dem och hoppas att de svarar denna gång. (har skickat mail förrut, utan svar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0