Förkyld

Igår var jag, Sara och Anna på stan och letade present till Jonna som fyller år imorgon och vi ska fira henne på fredag. 18 bast liksom, så självklart blir det utgång;) och jävligt tur att Sara tittade på sista avsnittet av oth säsong 5 i förrgår så hon fick undran om de verkligen kan visa sista avsnittet på en måndag, och självkart kunde de det, men då kollade hon upp att säsong 6 första avsnittet började igår!!! Hur jäkla glad blev inte jag!!! Satt hemma hos Sara och tittade på det. LOVE IT. Jag rös när det började. Så mycket har jag längtat efter att få se fortsättningen av oth. Grrr
   Halv sex igår kväll fick jag massage-/plågbehandlig av Anna. Skit ont gjorde det och idag har jag blåmärken efter behandligen. Men det värsta är att jag har blivit förkyld också. Man ska egentligen inte få massage när man är lite förlyld (som jag redan var) och nu sitter jag här och känner mig lite små febrig.
   Efter massagen åkte jag och gjorde nya ljusa slingor och klippte luggen hos Marie.

1 timme och 40 min kvar till one tree hill! För övrigt är jag faktiskt lite sugen på donkan mat


Kommentarer
Postat av: alexandra

När man är förkyld och får massage kan det gå åt vilket håll som helst, ibland blir man mycket bättre och ibland sämre. Men att du blivit lite sämre beror ju på att det är så mycket som kommit igång i kroppen, slaggprodukter och allt som kroppen inte vill ha gör den sig av med. Så det är ju bara bra att du blev lite sämre, då får du ju ut skiten :D

2010-08-11 @ 18:10:47
URL: http://dioxa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gu va du är duktig och kunnig då palex. :p men det är väl bra också eftersom att du utbildat dig inom det. :p mmm... Donken mat!

2010-08-12 @ 11:24:21
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0