Flytteliflytt

Efter pappas jobb packa vi bilen med ytterliga grejor, for till Normans möbler och hämta sängen. Sen bär det av till Öre och lämna av det. På söndag då jävlar bor jag där!! :D
  Kom hem och skulle sätta mig och titta på dagens oth avsnitt som jag spelat in på dvdn. och vad fan gör jag!? Av bara farten går jag och tar bort avsnittet:S vet inte vad jag höll på med. Verkligen programerad att ta bort det, sen efteråt fattar jag vad jag har gjort. Jag gapar och skriker fan. Hahaha helt hysterisk, kanske små beroende tjej? Japp. Som tur är är det inte giftigt för kroppen, som cigaretter och diverse saker. 
   Men min snälla bror laddar hem det avsnittet åt mig. Det tackar jag för. Hur skulle jag annars kunna följa resten av oth på tvn sen? Herregud egentligen, dagens I-landsproblem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0