Filmkväll på schemat

Jag har plockat ner lite granna från mina hyllor ner i kassar och kartonger. Men vill inte plocka ner för mycket heller, om jag skulle behöva använda det. Jag har ont i huvudet av förkylningen. Var upp till lasarettet tillsammans med mamma och hälsade på morfar.
    Emma är på ingång och ska välja film från pappas egna lilla filmbutik. Eller butik har han inte, men hanhar ganska många filmer att välja mellan. Dock inte lika många som en videobutik, men ah det är iaf många filmer ;) Jag utesluter Rambo och James Bond, det är mina sånna där "vägra-filmer" tänker bara inte titta på dem. Var så mot Avatar också när den gick på bio, men känner faktiskt inget behov heller av att se dem. 
  


På kreta 2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0